יום שישי, 5 ביוני 2015

Pinch Me - Fun For Free

בס"ד

זוכרים שהבטחתי "ידיעה מרעישה" לתושבי ארה"ב?!
אם אתם תושבים או שיש לכם כתובת בארה"ב, שווה לכם לקרוא את זה..

ישנו אתר הנקרא פינץ' מי (pinch me). אחת לחודש, ביום מסויים ובשעה מסויימת האתר מחלק samples (דוגמיות). רוב הפעמים הדוגמיות גדולות, שזה בעצם המוצר בגודל טבעי (ראו תמונות).
מה הרעיון?
שולחים לכם דוגמיות כדי שתתנסו במוצרים שיש בשוק. כל הרעיון של האתר הוא שתתנו את חוות דעתכם על המוצרים השונים הנשלחים אליכם כדי שאנשים שונים הנכנסים לאתר יקראו את הפידבקים שלכם ויחליטו אם הם קונים את המוצר או לא, לפי מה שהם קראו עליו באתר.

מה עליכם לעשות כדי לקבל את הדוגמיות?

א. נרשמים בלינק: PINCH ME
אפשר בהחלט ללחוץ על הרשמה דרך פייסבוק ואז האתר לוקח משם את שמכם ורושם אתכם אוטומטית ללא שתצטרכו להכניס פרטים כמו סיסמא ושם.
אם נרשמתם דרך פייסבוק, בכל פעם שתכנסו לאתר, עליכם להקיש על Sign Up With Facebook אך זה ייקח אתכם מיד לפרופיל שלכם ולא ירשום אתכם כל פעם מחדש.



ב. ממלאים שאלון שלפיו ייקבע איזה דוגמיות יהיו בקופסא שלכם.

ג. ממתינים לתאריך הזה בחודש, בדרך כלל בשעה 12 בצהריים שעון ניו יורק, ונכנסים לאתר. ניתן לעבור את התהליך רק דרך המחשב, לא דרך נייד.
כנסו לדף הבית באתר ותראו קוביות על חלקם רשום view item, זו הדוגמית שלכם. עליכם להיכנס למוצר ולהכניס אותו לעגלה. שוב חוזרים לדף הבית ומכניסים את כל המוצרים הקיימים אצלכם בדף לעגלה. בדרך כלל יהיה מצויין אצלכם בראש הדף כמה מוצרים אתם יכולים להכניס לעגלה. אם אתם רואים מוצר שרשום עליו Out Of Stock, זה אומר שהמוצר נגמר ואתם צריכים להזדרז. עליכם לפעול במהירות כי הרבה אנשים נכנסים בשעה הזו והדוגמיות נחטפות.
משלוח הקופסא הוא חינמי לגמרי, התמונה השניה היא של הקופסא שלי, האחרות היא של כאלה שהעלו את תמונות התכולה שלהם בדף הבית של פינץ' מי בפייסבוק.

ד. רושמים כתובת וממתינים עד חודש וחצי להגעת המוצרים לתיבת הדואר שלכם.




ה. אחרי שקיבלתם את המוצרים הביתה, יהיה לכם בראש הדף בצד ימין סימן קריאה שם אתם ממלאים כמה שאלות על טיב המוצר ואיך נהניתם ממנו.

ו. מעתה אפרסם את התאריכים והשעות בדף הפייסבוק שלי, אך תוכלו לראות את זה גם בעמוד הבית של Pinch Me.

פעם הבאה שתדעו:
9/6/2015 בשעה 12:00 בצהריים שעון ניו יורק. שעה 19:00 שעון ישראל.



אשמח לקבל תמונות ופידבקים :)

XOXO
ממליצה בחום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה