יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

מקבלים כסף בדרך הכי מפתיעה..

יש לכם 27 ימים לזכות בכסף מזומן!!
איך עושים את זה?? איך זוכים??
קודם כל אני אעשה לכם היכרות...
* אתר קשבק בשם Top Cashback (קישור) חוגג 4 שנות פעילות ולכן הוא מחלק לכם כסף. על מנת לקבל את הכסף הזה קודם כל עליכם להירשם בלינק למעלה כדי שיהיה לכם חשבון אליו יכנסו המזומנים, וכבר בהרשמה מקבלים 10$ מתנה.
* אחרי שנרשמתם פתחו את העיניים, כל רגע יכולה להופיע לכם ציפור מעופפת בצידי העמוד עם מתנה במקורה. אתם מקישים עליה והיא יכולה לשאת כל מיני הפתעות כמו "ממתקים" שככל שתאספו אותם תזכו ביותר כסף. לדוגמא: אוספים 3 סוכריות ג'לי בצורת נשיקה, מקבלים במקום 10$.
כל ציפור כזו שמביאה לכם הפתעה, נותנת לכם גם כרטיס הגרלה נוסף על 1,000$. סך הכל חמישה זוכים מקבלים 1,000$ אז הסיכוי שלכם גדול יותר ;) תשתפו את ההתקדמות שלכם ברשתות החברתיות, תקבלו 5 כרטיסי הגרלה נוספים..
* כדי לדעת על כמה הפתעות אתם עומדים, בתחתית העמוד תמצאו ציפור שעליה רשום SWEET TREATS שם תראו איפה אתם אוחזים מבחינת המתוקים שלכם. בנוסף, כל יום יהיה רמז אחד על חנות מסויימת, אחרי שניחשתם אותה, רשמו אותה בחיפוש וכנסו אליה. במידה וזו אכן החנות הנכונה, מיד תופיע הציפור הנחמדת בצד, הקישו עליה והיא תזרוק לכם את אחד מפרסיה.
שימו לב, אפרסם את חנות האונליין כל יום בדף הפייסבוק שלי, כדאי לעקוב..
* ואז תתחילו בשיטוט. סתם שיטוט. כנסו לכל מיני חנויות אפילו ללא מטרה, בהפרשים של כ-10 דקות, ככה תגדילו את סיכוייכם לראות את הציפור. והיא תופיע. ואתם תזכו מהר יותר בכסף המיוחל :)
* ונקודה אחרונה והכי חביבה עלי: זהו אתר קשבק!
זכרו לפני קניה באתרים אונליין כדאי לכם לערוך השוואה בכל אתרי הקשבק אליהם אתם מנויים, מיהו האתר שנותן יותר קשבק ודרכו אתם נכנסים לעשות קניה. דוגמא: זהו האתר היחיד שנותן 2.2% החזר מהקניות בעליאקספרס. שזה מעולה!! אף אתר קשבק לא כזה נדיב ;)

אחרי שגיליתי לכם את סודות הכסף הקל, מה אתם עדיין עושים פה???

XOXO
רות גנץ - ממליצה בחום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה