יום חמישי, 14 באפריל 2016

My Glam Vox Box



בס"ד

אחת לכמה זמן אני מקבלת מחברת Influenster קופסא בה יש לי כמה פריטים להתנסות.
(בסוגריים, גם אתם יכולים. כנסו בלינק הזה, הירשמו ואולי גם אתם תתחילו לקבל לביתכם (בחו"ל ) הפתעות להתנסות)
הפעם אני לא אכתוב על כל הפריטים שהיו שם אלא רק על כמה דברים שמשכו את עיני וענייני ;)

* ג'ילט ונוס


בבקבוק ספריי קצף הזה יש קרם להסרת שיער נעימה יותר.
משפריצים על כף היד ויוצא קצף (מגרה הייתי אומרת). מורחים על המקום הרצוי ומגלחים.
אחרי הגילוח הרגל ממש נעימה למגע.
המינוס היחיד שהתחושה הזו עוברת מאד מהר, אבל עדיין הרגל לא מתייבשת אחרי גילוח כמו שקרה לי עד עכשיו.
שווה נסיון.

* NYM שמפו יבש ללא ריח


אז קודם כל, כן יש לו ריח. והריח הזה לא כזה נורא בעיני, לא יודעת למה התעקשו לציין שהוא לא מריח.
שנית, זו המצאת המאה.
השיער שלך שומני אחרי יום עבודה, את עייפה וממש לא בא לך להכנס למקלחת ולהתקשקש, את מוציאה את השמפו היבש, מפרידה את השערות ומשפריצה על כל השיער. בדוק, השיער כבר אינו שומני.
ממש התלהבתי, כי זה כמו הוקוס פוקוס כזה. משפריצים ספריי אבקה, מרגישים קור בקרקפת ומנערים את האזור. הניעור גורם לניקיון.
אממה, שניה אחרי הטיפול המסור שלי, השיער שלי התקשה בהיסטריה, ועמד בצורה ממש מצחיקה.
אני אומרת שווה נסיון, זה גם לא יקר (AMAZON), קראתי קצת חוות דעת בכל מיני מקומות עליו, היו כאלה שממש התלהבו, אז אין לדעת..

* CUTEX מגבונים מסירי לק


אם עד עכשיו אמרתי את ההיבטים החיוביים והשליליים של ההמצאות החדשות, קבלו את הדבר הבא, וזה מבחינתי, אך ורק חיובי!!
עד עכשיו, אם הייתי נתקעת בארוע ויש לי לק שלא תואם את הבגד, הייתי יכולה להתבאס ובתמונות להצטלם עם יד קפוצה..
היום, בעידן ההמצאות הרחב, חשבו עלי במיוחד.
הוציאו מסיר לק מעולה במיוחד וכמו שאפשר לראות בתמונה, הוא ניקה לי 10 אצבעות במטלית אחת. אין טריקים ואין כל הסתרת האמת. מה שאתם רואים זה הפריט.
אם גם אתן רוצות את זה, תוכלו להשיג את זה במחיר של 5$ עבור 10 מטליות באמזון.
פתרון קליל ומהיר.

זהו עד כאן.
נתראה עוד בהמשך.
XOXO
ממליצה בחום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה