יום חמישי, 10 בנובמבר 2016

חוגגים 11.11 - יום הרווקים הסיני - לא באמת ;)

בס"ד

כולם מתרגשים סביבי מהתאריך 11.11, מיום ההנחות הגדול באליאקספרס.
בואו לא נהיה תמימים. אליאקספרס הוא אכן אתר המציע מוצרים מעולים במחירי רצפה, אבל אל תחשבו לרגע שהסינים טיפשים. הם כן, חלקם, אבל עוד יותר גרוע מזה, הם חושבים שאנחנו טיפשים, ואנחנו נופלים ברשת הזו...

ב11.11 יהיה סייל גדול, שרוב המוצרים בו הועלו למחיר פי שתיים או יותר מהמחיר הקודם והרגיל שלהם. בתאריך הנקוב הם רושמים שהם עושים "הנחת ענק" ואז מחזירים אותו למחיר הרגיל. כן כן, סוג של משחק מזל כזה.

בשנים עברו למדתי להכניס מוצרים לוויש ליסט שלי מיד לפני הסייל ולעקוב אחרי מחירם. כך ידעתי האם המחיר עלה או נשאר אותו הדבר. רוב המחירים חזרו למחירם הקודם, חלקם ירדו בסנטים בודדים.

אני אומרת תקנו שם כל השנה, רק שתדעו שב11.11 אתם לא ממש הולכים לחסוך...

הסייל מתחיל ביום שישי 11.11 בשעה 9:00 בבוקר.

בכל מקרה, אני הכנתי לכם את הרשימה השווה ביותר שיש עם המוצרים הכי טובים שתמצאו באלי.. חלקם אני קניתי, חלקם שמעתי המלצות ממקור ראשון, אך זכרו אתם בעצמכם לבדוק לא פחות ממה שאני ממליצה. תעקבו, היא מתעדכנת!

כמה כלים לפני שמתחילים:

1. תמיד לבדוק!!! קיבלתם את ההמלצה שלי הכל טוב ויפה ונהדר. אל תדלגו על בדיקת הפידבקים. תמיד לקרוא פידבקים, להסתכל בטבלת המידות, להתאים למידה שלכם, ככה תמזערו נזקים.

2. יש שמועות, שלרוב הן נכונות, שמהסכום של 75$ יש לשלם פה בארץ מס של 17%. זה נכון אם אתם קונים מאותו המוכר בסכום הזה ומעלה. כלומר, מי שתרצה לקנות עגלת יויה צריכה לקחת בחשבון שאם החבילה שלה תתעכב מצרכי מס, יהיה עליה לשלם 17% נוספים על מחיר העגלה. מצד שני, אלה שמזמינים מעל סכום 75$ (280 ש"ח בערך) אך לא מאותו המוכר, הסירו דאגה מליבכם.

3. קחו בחשבון גם את זמן הגעת המוצר. אם תקנו עכשיו אביזרים לחורף, אל תקנו משהו שיהיה לכם דחוף לקבלו אלא בעיקר מותרות או הכנה לעוד חודשיים בערך.
זמן הגעת מוצר מעלי אקספרס נעה בין 30 יום לחודשיים. כשיש לסינים עומס הם פשוט קורסים, והדואר שלהם לא מתפקד אז זה עלול לקחת הרבה זמן, למרות שיש גם הפתעות..

4. עקבו בעמוד הפייסבוק שלי, אעלה לשם הרבה מוצרים וכמה חנויות פופ אפ שוות.
מה הם חנויות פופ אפ?
חנויות המוכרות מותגים (יותר נכון חיקוי מעולה) כמו אדידס, זארה, מנגו, ניו באלאנס, מייקל קורס, נייק ועוד רבים וטובים, במחירים מטורפים. החנויות נפתחות לכמה שעות בלבד ולאחר מכן נסגרות היות ואסור להם למכור חיקויים של מותגים עם חותמת המותג ואם יתפסו אותם מאליאקספרס הם יצטרכו לשלם קנס.
אני מעלה רק מוכרים אמינים, רק מוצרים טובים גם אם עליהם פידבק (זכרו אלה חנויות שנפתחות לכמה שעות ולא ניתן לפדבק אותן) ובזה אוכל לומר לכם שצטרכו לסמוך עלי..

שעון מייקל קורס שקניתי בחנות פופ אפ
5. תציצו גם ברשימת השמלות השוות במיוחד מאלי שכתבתי לפני זמן מה, תוכלו למצוא שם 15 שמלות יפיפיות וצנועות ללא מאמץ מיוחד..

ולהמלצות שלי:



חנויות שוות במיוחד -


* חנות מלאה בגדים של זארה

* חנות נוספת זארה

* חנות תיקי ונעלי מותגים (מייקל קורס, קריסטיאן לובוטין וכו'). נמחקים ועולים תמיד. בתמונות לא ניתן לראות את שם המותג מחשש המוכר שיסירו אותם, אבל כשמקבלים אותם אתם תראו את השם והסמל על המוצר. מוצרים איכותיים ביותר.

* חנות בגדי ילדים הורסים, סטים משגעים ואיכות מעולה!

* חנות רק של תיקים! אזהרה!!! אתם תרצו הכל...

* חנות מעילים וז'קטים (גם) של זארה. תמצאו בה עוד הרבה דברים יפים.

* חנות שמלות חגיגיות ויפות

* חנות מצעים מעניינים, מגניבים ואיכותיים

* חנות נעליים

* תכשיטים מהממים. גם פה אני חוזרת על אזהרתי מקודם..

מעכשיו אהיה יותר ספציפית..

מוצרים שנוסו עלי או על אנשים שאני מכירה (ותודה לאלוקים שנתן בינה לבני האדם להמציא את הוואטצאפ ;) )

נשים

ז'קט מהמם, חיקוי של הז'קט של זארה.
יש ללחוץ על הכיתוב הכחול כדי להיכנס למוצר.

תמונה מהפידבקים
נעליים מטאליות. יש להזמין מידה אחת יותר מהמידה הרשומה, באות במידות קצת קטנות.

תמונה מפידבקים
* המגף שמשגע את הרשת ואת הקניניות הישראליות, בשני צבעים


* נעל שקשה לעמוד בפניה!


* תיק קטן הורס ליציאות בקטנה.

תמונה מפידבק
* שמלה משלימה. יש לך שמלה קצרה מדי? השמלה הזו בנויה בצורה כזו שהיא יכולה להשלים מראה לשמלה ארוכה וצנועה יותר בגלל החלק העליון שמאפשר ללבוש מתחת לכל שמלה והחלק התחתון שהוא נייטרלי לחלוטין. אני רכשתי.

תמונה מפידבקים

גברים

חפתים מצחיקים ומקוריים. 1.23$ זה הכל!

תמונה מפידבקים
* ארנק לכרטיסים ומטבעות. שימושי בעיקר לגברים ;)



ילדים

* נעלי קטנטנים של פומה. מאירות. מתוקות ממש!



* פיג'מת מעבר בכל מיני דוגמאות.
* חולצה לבנות מתוקה מתוקה. מעל 1100 הזמנות.

תמונה מפידבקים
* מעיל לבנים עד מידה 7. רואה את הבן שלי בתוך זה..

תמונה מפידבקים

לבית ולמטבח

* מפת שולחן מפייטים שמשדרגת כל מטבח/סלון.

תמונה מפידבקים
* מעמד ללקים. לא משתתף במבצע של 11.11.

aeProduct.getSubject()


כל השאר

נעלי אדידס מכל הסוגים. לילדים, נשים וגברים. אלה חנויות פופ אפ ולכן אין פידבקים. הדף מתעדכן כל הזמן, לידיעתכם.



* מכשיר סלולרי גדול, נוח, אנדרואיד, יש מקום לכרטיס זכרון, מתאים לילדים או לאנשים שעושים את דרכם לראשונה בטלפון טאצ'. קרוב ל800 פידבקים מרוצים. הומלץ בקבוצת פייסבוק. עולה פחות מ70$ כך שהסיכוי שיעצר הוא קטן. רק תאמרו למוכר שלא ירשום מה הוא שולח, ליתר בטחון.

תמונה מפידבקים

* עגלת יויה עם אמבטיה במחיר ממש אטרקטיבי. במידה ותרצו עגלת טיולון ללא אמבטיה תוכלו להשיג כאן.

תמונה מפידבקים של עגלת יויה + אמבטיה

* פונפונים לכל תיק ;) לא יקר וחמוד ממש!


תמונה מפידבקים. זה גם גודל הפונפון.
* יצירת תמונה ששולחים למוכר מחרוזים. מלאכת מחשבת. מעל 2100 קנו.

התמונה ששלחתם למוכר, היא שיוצאת בסוף. תמונה מפידבקים

זה הכל! בעצם זה בכלל לא הכל, יש לי עוד כל כך הרבה אבל אני עוצרת פה כי אין לי זמן או מקום להכניס את הכל.
תעקבו אחרי עמוד הפייסבוק שלי, אפרסם במיוחד ליום זה, לינקים של כל מיני אביזרים וחפצים מיוחדים שיקרו בדרכי.

לילה טוב מלא בעגלות מלאות עד אפס מקום ;)

XOXO
ממליצה בחום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה