יום חמישי, 16 במאי 2019

בשורה טובה לירושלמים - אירוקה אאוטלט

בס"ד


אני אוהבת את ירושלים ואבוא לבקר אותה בכל הזדמנות, לכן ממש שמחתי שיש לי סיבה למסיבה.

בצעד ענק של התרחבות, פתחה היום רשת אירוקה חנות על רחוב קינג ג'ורג', במרכז התנועה המתזזת כל הזמן. בחנות נמכרים עודפי משקפי שמש מכל העונות הקודמות, משקפי מותגים במחירים חסרי תקדים, משקפי ראיה במחיר מצוין ומבצעים שלא תראו בשום מקום כמו 2 משקפיים ב-100 ש"ח או 2 ב-200 על מותג הבית של אירוקה, כל זה עד 80% הנחה.

אני והגוצ'י שלי. אירוקה אאוטלט ירושלים
החנות ממוקמת בקינג ג'ורג' 1 בירושלים, ממש קרוב לפינת יפו.
המבצעים הם כרגע עבור פתיחת החנות, לא כדאי לכם לחכות עם זה.



בנוסף, אירוקה  פתחו אתר אינטרנט שבו אפשר להשיג את כל המשקפיים שלהם ומותגי העל המובילים בעולם במחירים מצויינים, אפילו טובים יותר מהחנות עצמה, לאתר: https://erroca.co.il/.

פראדה 699 ש"ח. אירוקה אאוטלט

סברובסקי 499 ש"ח. אירוקה אאוטלט


המלצה שלי: לכו לחנות וצאו ברכוש גדול.

XOXO
ממליצה בחום


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה