יום רביעי, 19 בפברואר 2014

M3K Beauty - My Face Beauty

ואז היא אמרה שהיא רוצה לאפר אותי... לתיק עבודות שלה..
ואני חשבתי, מה יהיה?! איך אחר כך אני אוריד את כל האיפור המהמם הזה מהפרצוף שלי? ובאמת היא עשתה עבודה מדהימה, אבל בחיי, כמה מייקאפ... כנראה שככה זה כשצריך להצטלם, אני מניחה.

לא היה לי בכלל ספק עם איזה תכשיר אני הולכת להשתמש. ה- BFF של M3K beauty. מסיר איפור מספר אחת שאחרי שימוש ראשון בו באמת תרצו שיהיה הBFF שלכם.
מבטיחה לכם שהמאפרת השתמשה באיפור הכי עמיד והכי טוב, אבל החומר הזה, הוא ממכר. שוטפים את הפנים פעם אחת, מנערים את הבקבוק, בשפריץ אחד יוצא קצף שאותו משפשפים על הפנים, שוטפים את הפנים ואם כל האיפור לא ירד לכם, אל תקראו לי ממליצה ;)

כאן אני רוצה לעשות לכם היכרות עם המוצרים השווים ביותר, במחירים סמליים ביותר שאפילו נשלחים לארץ:

http://m3kbeauty.com/

מעשה באישה אמביציוזית ומדהימה, שפתחה עסק קטן למוצרי טיפוח ויופי. העסק כולל ארבעה מוצרים בלבד שנעשו כל אחד מתוך מחשבה ואהבה רבה. כל התכשירים מחומרים טבעיים בלבד ובאיכות שאין לה תחרות. חייבת לציין גם שהמחירים לא יקרים בכלל עבור מוצרים שהם המצאת המאה. תוכלו לראות את התכשירים האלה כמתנות לסלבריטאים בכל טקסי הגראמי והאוסקר. פנו אל מייסדת החברה ואמרו לה שתעלה מחירים כי יש לתכשירים שלה ביקוש אדיר, והיא לא הסכימה. היא אמרה שהיא רוצה שכל אחת תוכל להרשות לעצמה לרכוש את התכשירים שלה וזה יתאים לכל כיס. מה אני אגיד?! אלופה!

התכשירים הם:

- Bare Faced & Fabulous Face Wash (קוראים לו גם BFF)- זה תכשיר לשטיפת פנים, רענון, מתאים למי שיש פצעי בגרות וכתמי פיגמנטציה. מטפל בהם ביסודיות ובצורה נקיה. משמש גם להסרת איפור. עושה עבודה נהדרת, לא משנה כמה שכבות יש לכם על הפנים שטיפה אחת וכבר אין. 15$ בקבוק של 120 מ"ל.

 
- Dirty Boy For Fabulous Men Face Wash - תכשיר לשטיפת פנים, כמו הBFF רק לגברים. לא ניסיתי להוריד איתו איפור, אבל אנסה זאת אם זה ממש חשוב לכם. 15$ בקבוק של 120 מ"ל.



- Anti Aging Hand Creme - קרם ידיים מעולה. קיבל המלצות מכל רחבי ארה"ב. 25$ צנצנת של 60 מ"ל.


- Beauty Optimized Matrix Regenerative Face Cream - קרם פנים שאני נוהגת להשתמש בו בבוקר אחרי שטיפת הפנים, לפני איפור או אחרי הסרת איפור. הפנים נעימות, תחושה חלקה וריח ניחוח למשך זמן. 39$ בקבוק של 30 מ"ל.



אתר הבית של החברה מאד ידידותי, קליל, לא מסובך, הכל שם זמין ונוח. אין הרבה מלל אלא רק מה שצריך, יש אפשרות לקנות מתנה לאנשים אהובים, עם אריזה וכל ארבעת המוצרים בתוכה.
בסוף ההזמנה, בתחתית העמוד, כאשר תשלימו את כתובתכם ותציינו את ארץ המשלוח, יהיה מצויין לכם חישוב המשלוח לארץ בתוספת של 10$ בלבד משלוח בינלאומי!!!! מה ששמעתם..

בנוסף יש לה עמוד פייסבוק מדהים. יש בו מלא נשים, רובם ככולם דוברות אנגלית, היא עושה בו כל הזמן מבצעים, מחלקת מתנות ומגיבה לכל מי שרושמת לה על כל עניין. היא זמינה לכל השאלות שלכן, אז אל תתביישו לשאול. כנסו לדף שלה.

ולקינוח ההוכחה המוחצת, הסרת האיפור, לפני ואחרי:


לכו לקנות אצלה, אתם עוד תודו לי...

קיס קיס ♥

תוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה