יום רביעי, 12 בפברואר 2014

שוקולד- שלא יגמר לעולם!

בס"ד

שוקולד לא הצד החזק שלי. זתומרת, אני מסוגלת לאכול קוביית שוקולד, אבל לנגוס בה, כי אני לא יודעת לאכול שוקולד.
מתוק לי מדי, עושה לי הרגשת כאב בטן מדי.
בעלי, ההיפך ממני. הוא האשף המבין בענייני שוקולד. הוא טוען שאם אני מסיימת קוביית שוקולד ופוזלת על חברתה, השוקולד כנראה ממש טוב.

לכן כאן מתחיל סיפורנו.
במושב קטן, לא רחוק מאור יהודה, שוכנת לה משפחה קטנה ומקסימה. לאבא של המשפחה, דודי, יש כשרון מיוחד. שוקולד. כן, שוקולד בהחלט יכול להיות כשרון כשיודעים איך להתעסק איתו. הוא מכין פרלינים, יצירות אומנות ממש, רואים שהכל נעשה באהבה. הוא משתמש בכלים מיוחדים, ארון שלם מוקדש רק להם, עשרות סוגי ויסקי, פירות שהוא משרה לשנה שלמה, תערובות מיוחדות שאין דומה להם והידיים... ידי זהב.
עד היום הוא עשה את הכל להנאה בלבד, לאחרונה הוא פתח סטארט אפ קטן ומקבל המלצה ממני, לגמרי ביושר.
ל"עסק" הקטנטן שלו קוראים רגע קטן ומתוק.

אתמול הוזמנתי למסע טעימות יוצא דופן. היום אני לא יודעת איפה להתחיל.
מגוון פרלינים בטעמים מטריפי חושים. לכל אחד ציפוי שונה וטעם אחר. השוקולד מתפצפץ בין השיניים, הפה מתמלא טעמים משכרים של וויסקי/ פיסטוק/ אספרסו/ תפוז צ'ילי/ פקאן ועוד מגוון טעמים שנכנסו לכדור שוקולד מענג. בעלי כנראה צודק, כי חיסלתי את כל הקופסא. כמעט.

קצת על העבודה המיוחדת הזו:

השוקולד ממנו דודי מכין את הפרלינים הוא שוקולד איטלקי כהה 70% קקאו איכותי ביותר.


מהשוקולד הזה מכינים עשרות פרלינים בצבעים, צורות, טעמים, מרקמים ומילויים שונים ורבים. אין סוף ליצירתיות. קחו לדוגמא: דובדבן שישב שנה שלמה בויסקי, תפוז צ'ילי חריף, שוקולד לבן, פיסטוק ועוד ועוד.

 
 
 

חוץ מפרלינים ומילויים מיוחדים תוכלו למצוא שם גם טראפלס מושקעים, פררו רושה מעשה ידיו להתפאר ופרלינים שקופים במילוי נוזלי, עטופים בשוקולד מיוחד.


ומעל לכל, העבודה אסטתית ומדוייקת.



בנוסף אצלו תוכלו למצוא את המחירים הכי זולים בארץ.
כל הפרלינים ב5 ש"ח בלבד. אם תספרו לו ממי הגעתם, תקבלו כל פרלין ב4 ש"ח לאחר הנחה.
המחיר לא כולל אריזות שי.
להזמנות תוכלו לפנות לדף הבית של "רגע מתוק" ובדיוק לפני ולנטיין להזמין לאהובים שלכם חבילה עמוסה במתיקות.

שיהיה לנו לבריאות :)

**כל המוצרים בד"צ.
** התמונות נלקחו מתוך דף הבית של העסק בפייסבוק.

תוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה